Gästebuch

Name
Email
Website


Werbung


wenn dir mei hp net gfällt isch mir doch egal musch se ja net anschaua!
wenn de ´n problem mit mir hasch intressiert´s mich herzlich wenig.
und wenn dir mei frisur net passt isch´s dei problem^^

An dr rest:
Hab euch übelst doll lieb *knutscherlääääää*

PS:
Die HP isch noch im aufbau des heist (für die die´s net peilat) die isch no net fertig^^

Ela (Email ) 9.1.07 19:12

hi süße!!!!

i find dei hp voll cool! und sonst alles klar bie dir ??? freu mi scho volle auf fasching =) du bestimmt au oder ??? gibts wasn eus ?? hab die fei scho lagn nemme gsea=( also
byebye! hab die gaaaaaaanz mega doll lieb! *knutsch* jennile

( -/- ) 6.1.07 13:05

i find dei hp voll cool! und sonst alles klar bie dir ??? freu mi scho volle auf fasching =) du bestimmt au oder ??? gibts wasn eus ?? hab die fei scho lagn nemme gsea=( also
byebye! hab die gaaaaaaanz mega doll lieb! *knutsch* jennile

hihi süße! ( -/- ) 6.1.07 13:04

hey süße
dei hp isch dir echt gelunga=)
am montag seh mr uns ja wiiiiiiieder=)
hab dich soooo lieb
knutSChi

liSa ( -/- ) 5.1.07 20:07

hey!!!
also ela i muss echd saga
dia HP isch hammers geil!!
ded mi no über a paar bilder freuen!!

hdgggggggggggggggggggggg...madl *bussilööö*
*michi*

michi (Email / Website ) 5.1.07 13:25

was wilsch du au bei bayern? ...^^...spaß ..
sonst alles klar bei dir ??? cOoLe hp...

ich geh wieder byyye
hdggggggggggggggggggggdl jOni

( -/- ) 5.1.07 13:23

Heeeeeeey Lieblingssisi...=)
Also i find dei HP für dr Anfang fei echt volle cool =)
Fehlat nur no n paar Bilder...^^
Aber sonst echt "übel" gworden...lol
hab di fei echt volle arg lieb.*knutscher*

Tinerlööööööööööö ( / Website ) 4.1.07 13:35